woensdag 25 mei 2011

Rode toets

                              Voor Adri ;)

9 opmerkingen:

Hen zei

oooo wat zou ik graag effe in dit weitje willen liggen, maar ja, het wordt vandaag gewoon weer een dagje "kantoortuin" haha

Alles heeft zijn tijd, zoals Prediker al zei

Gelukkig kan hier wel lekker het raam wijdopen ...

liefs
Hen

Mirthe Duindam zei

Ja Hen, dat kan ik me wel voorstellen. Ik ga dan wel weer naar dit plekje toe, maar heb geen tijd om erin te gaan liggen... Het is wel op z'n mooist op dit moment. Al die verschillende kleurtinten.
Geniet jij van de kantoortuin!

Liefs,
Mirthe

Hen zei

ja dat kan ook gebeuren, kom je langs zo'n weitje, heb je geen tijd haha

Het is inderdaad prachtig nu met al die verschillende tinten groen, ik denk dat ik vanmiddag maar eens vrij ga nemen ;)

werkse jij ook!
liefs,
Hen

Anoniem zei

Inderdaad een mooi weitje. Maar ook ik heb geen tijd daar te gaan liggen vanwege de renovatie van de badkamer. Wat een bende!!
De zonschijnt en "alles op zijn tijd"! Geniet van deze zonnige dag.
Liefs Ria

Adri zei

Dag Mirthe,

Dank je wel. Ik voel me zeer vereerd.
Het is altijd leuk als er iemand aan je denkt. Zoals je op je andere Blog laat zien is de foto van dit prachtige bloemenveld ook zonder "rode punt" beslist de moeite waard.
Ik zou zeggen: vlei je neer, laat je dagelijkse beslommeringen even voor wat ze zijn, en geniet van de weelde.

Hartelijke groet,

Adri

Mirthe Duindam zei

Ha Ria,
Ja, dat geeft een hoop rotzooi, maar het wordt vast heel mooi! Daarna maar weer genieten van het mooie weer.
Liefs, Mirthe

Dag Adri,
Ook zonder erin te liggen heb ik er vanmiddag weer van genoten.
De grote rode beuken zijn ook zo mooi tussen het frisse groen, heerlijk.
Hartelijke groet,
Mirthe

Dietmut zei

Mirthe dit is prachtig, door de bomen aan de zijkanten, lijkt het net alsof je door een raam kijkt. Leuk al de verschillende kleuren van de bomen en ook het veldje lijkt nog helemaal voorjaar. Fijne avond, Dietmut

Dietmut zei

ook je foto op het andere blog met de rode beukenboom in het midden heb je prachtig weergegeven, liefs Dietmut

Mirthe Duindam zei

Dank je wel Dietmut!
Liefs, Mirthe