donderdag 26 mei 2011

Ook gelukt... vier!


En in bewegende beelden.


11 opmerkingen:

Door de lens genomen zei

Moeder zit trots haar veren schoon te maken en het kroost kijkt al eigenwijs om zich heen. Mooi scherp tegen de blauwe lucht!
groet, Wietske

Dietmut zei

vier jongetjes, dat is veel zorg. Zielig voor o.a.de kikkers. Maar hoe zegt men, wat de een zijn dood is de ander zijn brood. De natuur is mooi, maar ook brutaal, dat is overleven
Lieve groetjes Dietmut

Mirthe Duindam zei

Dank jullie wel.
Ja Dietmut, zo gaat dat. Het houdt het ook een beetje in een natuurlijke balans.
Groetjes,
Mirthe

Anoniem zei

Hallo Mirthe,

Bekende plaats waar de foto is genomen, heel herkenbaar !!
Ik had gisteren drie jongen in het nest gezien, nu zie ik er vier.
Toch niet helemaal goed gekeken dus. Wel leuk overigens om dit steeds van dichtbij tijdens de wandelingen te kunnen volgen !

Groetjes, Angelique.

Mirthe Duindam zei

Hallo Angelique,
Ja, dat is zeker leuk!
Tot morgen.
Groetjes,
Mirthe

Kees zei

Hoi Mirthe, Mooie foto fijn dat het je gelukt is. Bij ons in de buurt staan twee nesten, maar krijg de jonge niet te zien, maar ik blijf er langs lopen of fietsen, wie weet.

Mirthe Duindam zei

Ha Kees, ik bedoelde eigenlijk dat het de ooievaars gelukt was om zover te komen dat de eieren goed uitgebroed zijn.
Blijven kijken maar, op een dag laten ze zich vast zien!
Groet,
Mirthe

Dietmut zei

ik zie ook dit blog heb je weer aangepast, meer foto's op een bladzijde. Een reactie mogelijkheid op je andere blog is jou nog niet gelukt. Ik begrijp het ook niet, dat het niet werkt.Lieve groetjes Dietmut

Mirthe Duindam zei

Nee Dietmut, ik heb hier niets gedaan. Alleen aan mijn andere weblog "Oplichtende kleuren'. Sindsdien ben ik mijn Volgers en recente reactiemogelijkheid op alle blogs kwijt. Ik weet er even geen raad mee.
Lieve groet,
Mirthe

dré zei

dat jonge grut bleeft vertederend om naar te kijken. je hebt er ook zo'n leuk muziekje onder gezet. Je blog ziet er fris uit, mooie zachte achtergrond. Lieve groet en genieten van deze week.

Mirthe Duindam zei

Dank je Dré!
Lieve groet,
Mirthe