vrijdag 13 mei 2011




6 opmerkingen:

Dietmut zei

prachtig met de kleintjes op moeders rug. De moeder heeft stekeltjes leuk

Mirthe Duindam zei

Ja, lief hè. Ik zag het voor het eerst en het is gelukkig eindelijk gelukt daar wat foto's van te maken.

Adri zei

Dag Mirthe,

Ja wat leuk zeg. Ik heb dat ook nog nooit gezien.

Er schiet me ineen te binnen dat ik gisterenmiddag op de snelweg reed en opeens een koppel kuikens langs de middenberm zag lopen. Auto's raasden er langs met 120 km per uur.
Ik vrees het ergste.

Dan is de rug van moeder toch wat veiliger.

Hartelijke groet,

Adri

Mirthe Duindam zei

Dag Adri,

Ja, dat is het mooie bij futen. De kleintjes worden op deze manier goed beschermd en het is zo'n schattig gezicht.

Hartelijke groet,
Mirthe

Aranka Janné - Photographer zei

Wat een teder beeld, mooi vast gelegd deze schitterende vogels. Groetjes, aranka

Mirthe Duindam zei

Dag Aranka,
Dank je wel voor je bezoek en reactie.
Groetjes,
Mirthe