woensdag 4 mei 2011

6 opmerkingen:

Kees zei

Hallo Mirthe, mooi zoals de wind grip heeft op de boom, mooie zonsondergang

Mirthe Duindam zei

Dank je Kees.
Groet,
Mirthe

Dietmut zei

goede morgen Mirthe
de dag gaat op zijn einde, en morgenbeginnen wij weer opnieuw.
groetjes Dietmut




Heb net een foto ge-upload, staat op datum 4 April en ik heb gezien dat tijd 23 uur en iets is. Maar wij hebben nu 8 uur en iets. Heb je een idee hoe ik de tijd goed moet zetten. Heb onder help diets gevonden. Ik neem nu mijn foto weer uit en breng het over een uur, dan staat de tijd ja op 0 uur en iets.

Dietmut zei

Hoi Mirthe,
ik heb de tijdinstelling gevonden en
gewijzigd. Bedankt
lieve groetjes en fijne dag Dietmut

Mirthe Duindam zei

Dag Dietmut,
Ik heb net even gekeken, want bij mijn tweede weblog 'Lichtend oogenblik' is ook vaak de dag en tijd niet goed. Je kunt het instellen bij 'instellingen', da 'opmaak'- 'tijdzone', zetten op 'Amsterdam'. Hopelijk helpt dat.
Groetjes,
Mirthe

Mirthe Duindam zei

Hé, je antwoord al, voordat ik mijn bericht heb geplaatst, apart.
Fijne dag nog!
Mirthe