zondag 29 mei 2011

De schaduw verlangt naar het licht...

4 opmerkingen:

Dietmut zei

Geweldig deze silhouet schaduw van een vrouw en dat ze naar boven kijkt
maakt het nog "vragender". Leuk.
Met de photoshow met muziek ben ik snel klaargekomen, maar ik ben nu nog aan het uitvogelen hoe ik deze op Flickr, YouTube of in mijn blog kan krijgen. Mij is het alleen met deze link gelukt maar niet als diashow direct. Lieve groetjes Dietmut. (ik mail je nog)

Mirthe Duindam zei

Dank je Dietmut. Ik heb je al geantwoord over YouTube en Flickr. Voor je blog geldt hetzelfde (als je hem hebt opgeslagen op je PC)of via YouTube.
Lieve groet,
Mirthe

Dietmut zei

Mirthe heel leuk, beide blog-outlooks.Ik vind het altijd nog zonder, dat op je andere blog geen reacties kunnen geplaatst worden, Jij plaats in die blog vaak andere foto's waarop dan niet gereageerd kan worden. Het foto van vandaag met de schaduw hoofd silhouet is namelijk ook geweldig. Liefs Dietmut

Mirthe Duindam zei

Dank je Dietmut. Ik heb het nu net nog een keer geprobeerd om de mogelijkheid tot reacties in te schakelen op mijn andere weblog 'Lichtend Oogenblik', maar het is niet gelukt. De mogelijkheid is aangevinkt en opgeslagen, maar het verschijnt niet onder de foto's. Ik kan er jammer genoeg niet meer aan doen.
Nu wordt dat blog maar zelden bezocht helaas, jij bent, buiten nog twee anderen vaste bezoeker.
Lieve groet, Mirthe