woensdag 6 april 2011

Slot Loevestein






4 opmerkingen:

Adri zei

Dag Mirthe,

Leuk om weer even terug te zijn op Loevestein.
Beste de moeite waard hè?
Ik zag ook "mijn" trappen weer even langskomen. Leuk!
Bedankt.

Hartelijke groet,

Adri

Kees zei

Hallo Mirthe, hier doe je mij enorm veel plezier mee, slot Loevestein, eigenlijk Nederlands oudste en bekendste burcht, roerige geschiedenis heeft het gekend. Wat te denken van de ontsnapping van Hugo De Groot in de boekenkist.

Prachtige foto's

Groetjes van Kees

Mirthe Duindam zei

Dag Adri en Kees,

Ja, ik vond het wel leuk en interessant. We hadden een prachtige rondleiding met mooie en boeiende verhalen van deze 'Jonkvrouw'. En ja, Adri, je bent niet de enige die gek is op trappen, maar ik moest daarbij natuurlijk wel aan jou denken.
En Kees, natuurlijk ook aan jou als kastelenliefhebber - en kenner denken.
Fijn dat het jullie waardering heeft.

Hartelijke groet,
Mirthe

Dietmut zei

Interessante serie, ben er nooit persoonlijk geweest. Leuk om dit te zien. Ik begrijp, je hebt het de laatste tijd wel druk en weinig tijd voor Flickr. Maar dit is hier ook veel mooier wat je doet