zaterdag 23 april 2011

Paaszaterdag


4 opmerkingen:

R. van Dijk zei

Hallo Myrthe, ik heb hier even rondgesneupt. Erg mooi, al deze foto's. Ik wou je nog even zeggen dat mijn broer binnenkort een grote afdruk maakt van 60 bij 80 van je Zwanendroom. Hij heeft het de laatste tijd nogal druk, daarom duurt het nogal lang. Maar ik kijk er naar uit, als dat prachtige schilderij bij mij in de woonkamer hangt.

Mirthe Duindam zei

Dank je Ridzerd.
Zo, dat is erg groot zeg! Mooi, lijkt me. Dat is echt iets om naar uit te kijken. Fijn dat je broer dat voor je wil doen. Dat zal vast heel mooi worden.

Fijne Paasdagen toegewenst!
Mirthe

R. van Dijk zei

Ja, ik dacht het moet maar flink groot, want als ik een mooi schilderij heb, dan zullen de bezoekers het weten ook;-)

Jij ook Fijne Paasdagen!

Mirthe Duindam zei

Haha, je hebt gelijk! Zo kunnen ze er niet meer omheen... ben benieuwd naar de reacties.
Groet,
Mirthe