zaterdag 2 april 2011


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Mirthe,

Wat een mooie foto vandaag !
Prachtig die regendruppels en vooral de onderste waar precies een viooltje in past. Toch was ik vandaag blij géén regendruppels te zien... vandaag echt mooi weer en warm.

Mirthe, morgen een gezellige dag, en hopelijk blijft het droog.
Ik wens je veel plezier.

Groetjes, Angelique.

Mirthe Duindam zei

Dag Angelique,

Ja, deze foto past niet zo erg bij het mooie weer van vandaag, maar ik wilde hem nog in de serie erbij zetten. Morgen komt er iets heel anders, wat je misschien ook wel leuk zal vinden. Die foto's heb ik gemaakt door de aparte combinatie, niet omdat het onderwerp me nu zo interesseert.

Je zal vandaag wel genoten hebben van het mooie weer, hopelijk wordt het morgen beter dan voorspelt wordt.

Fijne zondag.
Groetjes,
Mirthe