woensdag 20 april 2011

Licht- kleurbeweging

4 opmerkingen:

Dietmut zei

Mirthe, net een gekleurde waterval !!!
Liefs Dietmut

Mirthe Duindam zei

Ja, het lijkt wel een waterval van licht. Daar heb je gelijk in.
Dit is de eerste van een serie, die ik toepasselijk vond voor deze week voor Pasen en Pasen zelf. Mijn plannetje is alleen door de griep een beetje in duigen gevallen. Maar vanaf nu komen er een aantal en dan met Pasen de hele serie in een diafilmpje. Het lijken schilderingen, maar dat zijn het niet. Ik houd wel van de sfeer van het schilderachtige. Je kan er veel in zien en het laat open voor de verbeelding.
Geniet jij ook lekker van de zon.
Liefs,
Mirthe

Kees zei

Hallo Mirthe, de kleuren lopen mooi in elkaar over, erg apart weer, typisch van jou hand. prachtig gedaan dit doe ik jou echt niet na.

Vriendelijke en zonnige groetjes van kees

Mirthe Duindam zei

Dank je Kees. Gelukkig doen we niet allemaal hetzelfde. Jij komt weer op andere dingen dan ik. Dat is nu juist het leuke.
Groet,
Mirthe