zaterdag 31 december 2011


5 opmerkingen:

Joop Zand zei

Mirth...je sluit het jaar af met een schitterende opname, laat me in het nieuwe jaar weer genieten van zoveel mooie opnames.

Alle goeds gewenst en tot 2012.

Lieve groetjes, Joop

Hilda R.B zei

So nice!
Happy New Year. I will follow you in 2012.
Greetings from Hilda

Dietmut zei

wat een lief afsluiting van het jaar.
Mirthe ik verheug mij op komende 365 dagen met mooie foto's van jou. Lieve groet, Dietmut

ria zei

Deze laatste foto's van 2011 zijn weer fantastisch. Iedere ochtend genieten van jouw kunstwerken.
Deze zwanen doen met hun veren hun best er zo goed mogelijk uit te zien. Net mensen!!!
Een fantastisch liefdevol 2012 Mirthe.
Ria

Helma zei

Hallo Mirth,

ik kwam via via op je blog en ik ben verrast voor wat ik hier zie. Werkelijk prachtige opnames.

Tevens een heel mooi, gezond en fotogeniek 2012.

Groetjes, Helma