donderdag 29 december 2011


7 opmerkingen:

Joop Zand zei

Zo simpel maar o zo mooi, erg netjes gedaan Mirthe.

Lieve groetjes, Joop

Dietmut zei

schitterend met de omgevouwen rietsprieten. Net abstracte kunst.
Mirthe kan je niet toch nog iets rommelen op je andere blog, zodat er reactie kunnen geplaatst worden???
Het is wel vervelend, dat bij Blogger iedere sjabloon anders werkt. Ik heb mijn blog3 al meerdere keren gewijzigd, omdat maar dit en maar dat niet werkte. Mijn andere sjabloon vond ik veel mooier, maar kon daarin geen langere tekst plaatsen. Ik weet niet op mijn blog3 zo definitief is, even paar dagen bedenken. Lieve groet Dietmut

Adri zei

Het lijkt wel Chinees.

Mirthe Duindam zei

Dank jullie wel.

Dietmut, ik heb het nog een keer geprobeerd, maar hij staat al ingesteld op reacties geven. Alleen verschijnt de mogelijkheid niet onder de foto. Ik weet ook niet meer hoe ik het anders kan krijgen, heb van alles geprobeerd...

Wat zou het betekenen Adri?

Lieve groet,
Mirthe

Kees zei

Hallo Mirthe, Prachtig. mooie weerspiegeling ook. Ik zie er een fraaie vis in.
Groet Kees.
Ik wens jou en ja naaste een fijne jaars wisseling en vooral een gezond en gezegend 2012

Unknown zei

heel speciaal! ik zie er ook abstracte kunst in!

Tammie Lee zei

zen in the form of grass and ice, lovely.