maandag 14 maart 2011

Zacht

7 opmerkingen:

Kees zei

Hallo Mirthe, prachtig zoals je dit weer heb neergezet.
Groet Kees

Mirthe Duindam zei

Dank je Kees.
Groet,
Mirthe

Hen zei

deze katjes zijn wel hEEl poezelig :-)

prachtige lichtval
liefs,
Hen

Annette Dubois zei

Prachtig, deze foto! Doet mij denken aan het lied van Huib Oosterhuis:

Wek mijn zachtheid weer,
geef mij terug de ogen van een kind
dat ik zie wat is
en mij toevertrouw
en het licht niet haat!

Hartelijke groet,
Annette

Mirthe Duindam zei

Ja, dat is zo Hen. Heerlijk zacht.
Liefs, Mirthe

Dank je wel Annette, voor je reactie en mooie tekst! Ik hou van zachtheid. Het is kwetsbaar, maar tegelijkertijd krachtig in zichzelf.

Hartelijke groet,
Mirthe

Anoniem zei

Geweldig mooi Mirthe!
De zachtheid straalt er van af!

groetjes, Nens

Mirthe Duindam zei

Dank je Nens.
Groet,
Mirthe