woensdag 30 maart 2011

Opgevangen

2 opmerkingen:

John Wervenbos zei

Dag Mirthe,

Perzikkleurig geheel. Kleuren spreken aan. Inzomen en uitvergroten van details, bijzonderheden, een wereld op zich. Had korte tijd een microscoop waarmee ik wel wat deed, ook een telescoop trouwens.

Wat wat hier nu precies opvangt weet ik eerlijk gezegd niet. Maar goed, dat is nu juist ook wel zo aardig: dat dit beeld die vraag oproept; ook geprikkeld door de titel.

Vriendelijke groet,
John

Mirthe Duindam zei

Dag John,

Dank je wel voor je bezoek en reactie. Ja, ik hou er wel van om details uit te lichten, zo dat er een heel nieuw beeld ontstaat. Het wordt dan een nieuwe creatie. Dat zul je hier nog vaak tegen kunnen komen. Ik zoek steeds naar boeiende composities van lijnen en kleuren of sfeer. Het gaat er dan niet altijd meer om wat het is of geweest is, maar kan als beeld voor zich spreken. Daarom heb ik er ook niet altijd een titel bij staan.

Hartelijke groet,
Mirthe