zondag 6 maart 2011

Met 'baard'...



6 opmerkingen:

Gerrit Stel zei

Prachtig die baardige ooievaars, nog nooit eerder gezien.

Mirthe Duindam zei

Ik ook niet, het is wel een koddig gezicht.
Groet,
Mirthe

Anoniem zei

Prachtige opnames zijn dit! Ik was ook zeer verbaasd over die baard. Nog nooit eerder gezien.

Fijne dag! groetjes, Nens

Mirthe Duindam zei

Dag Nens,
Ja, grappig hè, die 'baarden' wapperend in de wind..
Groet,
Mirthe

Hen zei

misschien zat bij beiden in de keel net even een visgraatje dwars ... :-D
Ik ken dit "baard"-effect wel van ooievaars, misschien komt het omdat het nog wat fris is voor ze en ze de nek wat intrekken waardoor je dit "baard"-effect krijgt? kan misschien ook bij het baltsgedrag horen? Dat weet ik verder niet.

liefs,
Hen

Mirthe Duindam zei

Nou, ze stonden eigenlijk uit te rusten/slapen met de snavel in de 'baard'. Toen ik er 's morgens langs kwam waren ze druk in de weer met baltsen en klepperen. Een prachtig gezicht, maar ik had geen fototoestel bij me. Toen ik later met fototoestel kwam stonden ze dus alleen maar en was er geen beweging te bespeuren... ook leuk.
Liefs,
Mirthe