donderdag 16 december 2010

4 opmerkingen:

Adri zei

Hoi Mirthe,

Prachtige foto!
Ik hou wel van dit soort trapfoto's.
De kleuren passen ook heel goed bij je Blog.

Groet,

Adri

Mirthe Duindam zei

Dag Adri,

Dat weet ik en ik moest ook aan je denken toen ik hem plaatste. Ik hou er ook van en had er ook plezier in om hem aan je te laten zien, leuk dat je hem mooi vind.

Groet,
Mirthe

Kees zei

Hallo Mirthe, Mooie foto's van de abdij, ben er laatst nog geweest, alleen op het plein, niet binnen.
Zo te diens is dat wel de moeite waard.

Groet Van Kees

Mirthe Duindam zei

Hallo Kees,

Ja, deze foto is wat verwarrend na de voorgaande twee. Het lijkt de trap van de abdij te zijn, maar dit is nog een foto uit Brugge, van de toegang tot de Heilige Bloedskerk. Als beeld paste het wel in de volgorde, maar omdat ik op mijn Blog zo min mogelijk tekst wil ten behoeve van het beeld, kan ik het ook niet uitleggen. Dus op deze manier dan maar.

Groet,
Mirthe