dinsdag 28 juni 2011


6 opmerkingen:

Kees zei

Hallo Mirthe. BEELDSCHOON
Groet Kees

Mirthe Duindam zei

Dank je Kees. Ik vond het wel leuk om er iets speciaals van te maken.
Groet,
Mirthe

Adri zei

Dag Mirthe,

Prachtig portret zeg!
Letterlijk haarscherp, mooie zachte kleuren met een overvloei aan de randen.
Mooi kader ook.

Complimenten!
Daar kan ik nog een hoop van leren.

Hartelijke groet,

Adri

Adri zei

Waauw, die op je andere blog is ook mooi zeg!

Mirthe Duindam zei

Dank je Adri, ik vond het al frappant dat jij op je blog meldde dat je je met portretfotografie wilde gaan bezighouden. Ik doe het zelf ook niet zo vaak, maar nu deed het zich voor. Het effect bij de clown vond ik zelf ook wel grappig en toepasselijk.

Hartelijke groet,
Mirthe

Dietmut zei

wat mooi dit portret Mirthe. Heel mooi vind ik ook dat het haar van het meisje niet zo strak valt, maar veel fijne haartjes alle kanten opwaaien.