maandag 13 juni 2011

Bliksembezoekje aan Zierikzee







5 opmerkingen:

Kees zei

Hallo Mirthe, dat doet mij deugd, hier hou ik van, zomaar kiekjes van een bepaalde plaats. erg leuk gedaan.

Fijne dag, hopelijk valt het weer toch een beetje mee.

groet Kees

Anoniem zei

Hallo Mirthe,

Leuke foto's van Zierikzee ! Wat ik overigens wel knap vindt is dat er helemaal geen mensen op staan...meestal is dat onmogelijk.
Ik doe altijd mijn uiterste best om het ook zo te krijgen, maar het blijft lastig.

Een fijne (tweede) Pinksterdag vandaag.

Groetjes, Angelique

Mirthe Duindam zei

Ja Kees, dat dacht ik al. Ik moest bij de molen en de kiekjes ook wel aan jou denken en ook aan Adri. Die houdt er ook wel van.
Groet,
Mirthe

Daar heb ik inderdaad ook speciaal op gelet Angelique en het was vrij rustig.
Hoop dat jij ook een fijne dag hebt gehad.
Groet,
Mirthe

Dietmut zei

Leuke foto's van je bliksembezoek in Zierikze. Inderdaad altijd moeilijk om fotos zonder personen in het beeld te maken. In het buitenland vind ik het niet erg, als het maar geen toeristen zijn. Als het kan wacht ik altijd zo lang tot ze weg zijn. Het foto van de haven heb je ook op je ander blog. Ook hier is het stil.
Je was zeker moe gisteren avond van je uitstapje. Lieve groetjes Dietmut

Mirthe Duindam zei

Dank je. Ja, het is een beetje de kunst om er geen of weinig personen op te krijgen. Soms geeft het ook juist een leuke aanvulling in het beeld.
Groet,
Mirthe