zaterdag 8 januari 2011

Vorm en tegenvorm

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Mirthe,

Wat een mooie foto ! Kleur en vorm zijn prachtig. Wat het precies is, daar ben ik nog niet uit...

Een goed weekend,
en groetjes van Angelique.

Mirthe Duindam zei

Dag Angelique,

Dank je. Dat is het mooie, als het nog ruimte laat voor de fantasie, zodat je in beweging blijft. Het is een leuk gegeven van vorm en tegenvorm. De ene keer komt de vorm meer naar voren en een volgende keer kan de tegenvorm juist meer in het oog springen. Het is leuk daarmee te spelen.

Tegelijkertijd heb ik de achtergrond weer veranderd. Ik hoop niet dat jullie er tureluurs van worden, steeds weer wat nieuws. Ik zocht naar wat meer transparantie in plaats van de compacte baan in het midden.

Heb een fijn weekend Angelique!
Groetjes,
Mirthe

Hen zei

ik zag deze keer meteen wat het was, maar ik zeg lekker niks ;-D

mooie compositie en kleurencombinatie!

persoonlijk vind ik het helemaal niet storend wisseling van achtergrond, deze is ook heel mooi, bij deze komen de foto's ook heel goed naar voren.

liefs,
Hen

Mirthe Duindam zei

Hallo Hen,

Dank je. Ik vind het zelf wel mooi dat de dichte baan in het midden nu weg is en iedere foto afzonderlijk tot z'n recht komt. De achtergrond biedt zo een neutrale, levendige bedding.

Liefs, Mirthe