vrijdag 26 februari 2010

Kleine tentoonstelling - op deze dag van mijn 700ste bericht op deze weblog


Drie foto's van mij vormen een onderdeel van een kunsttentoonstelling. Deze is samengesteld uit kunstzinnig werk van personeel van de woon- en dagbestedingsvoorziening voor ouderen en kinderen (alleen dagbesteding) met een verstandelijke beperking, locatie de Paardenmarkt en DAC Westhoek. De tentoonstelling is te zien in het Atrium van de locatie Paardenmarkt van St. Ipse de Bruggen te Delft.
Informatie over de locatie vind u hier.

5 opmerkingen:

Adri zei

Leuk Mirthe,

Gefeliciteerd met deze expositie.
Volgens mij zou je het hele gebouw wel vol kunnen hangen met mooie foto´s.

Groet,

Adri

Mirthe Duindam zei

Dank je wel Adri.

Dit is een beginnetje... Komende week ga ik de volgende expositie inrichten. Dan komen er een stuk of twaalf tot vijftien ingelijste foto's te hangen in Therapeuticum De Helianth in Rotterdam. Daar ben ik nu druk mee bezig. Dat is erg leuk.

Groet,
Mirthe

Hen zei

gefeliciteerd Mirthe met deze tentoonstellingen.
Je foto's zijn het waard!
groetjes,
Hen

Mirthe Duindam zei

Dank je wel Hen. Fijne dag nog!

Groetjes,
Mirthe

Dré zei

ik ben trots op mijn zus. Daar hangen dan de eerste fotos voor het grote publiek. Bravo.