vrijdag 9 augustus 2013

Buiten wordt binnen...


12 opmerkingen:

Joop Zand zei

Wat een leuke opname is dit...heb je weer kanp gedaan Mirthe.

Lieve groetjes, Joop

HANS-PETER ZÜRCHER zei

Wow, liebe Mirthe, eine fantastische Fotografie. Ich hatte am 5. August die gleiche Idee, schon interessant, wie ab und zu der Zufall spielt...

Umarmung und Grüsse aus der Schweiz

Hans-Peter

Anoniem zei

het lijken net 2 foto's! heel leuk!
groetejs, Hilde

dianne zei

Beautiful dear Mirthe such an amazing reflective image.
Warm greetings my friend.
xoxoxo ♡

Rosanna Maisch zei

Wow, liebe Mirthe, dieses Bild im Bild ist faszinierend und wunderschön zugleich. SUPER!

Liebe Grüsse von Rosanna

Kees zei

Hallo Mirthe, Wat heb je dit weer leuk voor elkaar gekregen, complimenten zijn op z'n plaats. Ik ben er weer jaloers op.
Fijn weekend wens ik je toe, groet Kees

Filip and Kristel zei

Een fantastische foto voor je eerste publicatie na lange afwezigheid. Proficiat.

Groetjes,
Filip

Jane zei

Wat een bijzondere foto, haal de natuur naar binnen. Mooi gedaan

Door de lens genomen zei

Ontzettend leuke foto! Geeft me een vrolijk gevoel.
Lieve groet, Wietske

Dietmut zei

wat een apart foto Mirthe, de natuur komt binnen. Lieve groeten, Dietmut

Helma zei

Hoe je het gedaan hebt weet ik niet, maar ik vind het geweldig mooi!
Groetjes, Helma

John Wervenbos zei

Ja zo kan het bij bewustzijn zijn. Meer beelden tegelijk. Lichtvlakken op wand en voorwerpen kamer vormen als het ware een verbindende schakel tussen binnen- en buitenshuis. Fraai idee, goed gestalte gegeven.