zondag 21 augustus 2011

Ginkgoblad


6 opmerkingen:

ria zei

Goede morgen Mirthe,
Ik heb eeb ginko boom in mijn tuin. Daar ga ik nu anders naar kijken. Fijn weekend en lieve groet.
Ria

Anoniem zei

Hallo Mirthe

Mooi weergegeven.
Mijn buren hadden zo'n boom, moeilijk blad om op te vegen.
Helaas hebben ze hem gekapt.
Gr. Louisa

Adri zei

Goedemorgen Mirthe,

Leuk, herkenbaar: de vriendschapsboom.

Fijne dag.

Hartelijke groet,

Adri

Joop Zand zei

't is weer prachtig Mirthe.

Ik wens je een fijne zondag toe.

Groetjes, Joop

Dietmut zei

men zegt ginko is ook goed voor het geheugen, maar of het klopt dat weet ik natuurlijk niet. Ik vind het altijd een heel apart blad. Helaas heb ik de boom op zich nog niet persoonlijk in de natuur gezien.
Mooi gedicht van Goethe en natuurlijk heb je het blad prachtig in beeld gezet. Geniet de zondag Mirthe

Mirthe Duindam zei

Dank jullie wel. Het is een bijzondere boom inderdaad. Goed om even bij stil te staan.

Lieve groet,
Mirthe