zaterdag 9 juli 2011

Lieveheersbeestje

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Mirthe

Prachtig zeg.
Mooi bewerkt.
Dat moet ik ook eens gaan leren, wat voor programma gebruik je.
Ik Pspx3
Gr. Louisa

Dietmut zei

op je ander blog doel bereikt en op de terugtocht en hier is het lieveheersbeestje nog aan zijn klim naar boven bezig. Twee mooi bewerkte plaatjes. Mij bevalt je "soft-line" werk, het heeft een vredige uitstraling. Lieve groet Dietmut

Mirthe Duindam zei

Ha Louisa en Dietmut, dank jullie.
Ik vind het leuk om nog iets eigens aan de foto's mee te geven en ik houd zelf ook van de softe look. Daarmee smelt het object samen met de omgeving en ontstaat er een beeldeenheid of komt vanuit een sfeer een object goed tot z'n recht. Er ontstaat ook een wisselwerking tussen de foto en de creatie van de maker. Dan is het net schilderen. Soms heb ik een softe periode en volgt daarna weer iets anders. De afwisseling van verschillende dingen vind ik ook leuk.
Louisa, tegenwoordig ben ik lekker bezig met Picnik.
Fijn weekend allebei,
Mirthe

Dietmut zei

Mirthe heel veel plezier. De verjaardag is niet naast de deur.Morgen goede terugkomst. Groetjes Dietmut

Mirthe Duindam zei

Ik ben weer terug Het was gezellig. Er zullen de komende dagen wel wat foto's volgen...
Groetjes,
Mirthe