maandag 14 februari 2011

  
    Een warm einde van deze dag


5 opmerkingen:

Jane zei

Lief en mooi met dat zachte roze. Heb je een leuke dat gehad met jouw Valentijn?

Mirthe Duindam zei

Dank je. Het woordje 'dat' kan ik op twee manieren afmaken: 'date' of 'dag'. Helaas moet ik je - en misschien ook wel mezelf - teleurstellen. Ik heb gewoon gewerkt vandaag, maar wat de avond nog brengt weet je maar nooit...

Lieve groet,
Mirthe

Adri zei

Dag Mirthe,

Prachtig zo'n hartelijke roos op een dag als vandaag.
Speciaal, zoals je schreef op mijn blog, als die voor alle trouwe bezoekers is, waartoe ik mezelf ook reken.
Bedankt.

Adri

Anoniem zei

Wat een mooie roos. De zachte bewerking is prachtig met het hartje!
Dat je een liefdevolle dag/avond hebt mogen hebben!

Liefs, Nens

Mirthe Duindam zei

Dank je Adri en Nens, hij is jullie van harte gegeven.

Hartelijke groet,
Mirthe