vrijdag 24 september 2010

Herfstobservatie



























3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow Mirthe wat een prachtige serie weer. Je blijft me telkens boeien met je foto's..!!
De eerste vind ik wel heel mooi, prachtig licht!
Wat leuk zo'n hartvormige paddenstoel en die bruine is ook wel heel apart..! Mooi..

Een fijn weekend, groetjes, Nens

Anoniem zei

Hallo Mirthe,

Wat een geluk mijn computer wilde weer opstarten !! Dus kon ik fijn weer surfen en zo ook naar jouw foto's kijken. Prachtige foto's zijn er in mijn (computerloze) dagen geplaatst, mist en herfst zijn mooie foto-momenten !!

Geniet van het weekend, en groetjes van Angelique.

Mirthe Duindam zei

Hallo Nens, dank je. De eerste is een gele trilzwam. Met het licht erdoorheen ziet het er heel apart uit.
Groet,
Mirthe

Hé Angelique, wat fijn dat je computer het ineens weer doet!
Ja, de herfst geeft weer mooie nieuwe dingen om te fotograferen. Dank je.

Heel fijn weekend,
Mirthe