maandag 21 juni 2010

De laatste druppels... (hopelijk)

4 opmerkingen:

Adri zei

Dag Mirthe,

De laatste druppels?
Dat klinkt nogal dramatisch.
Ik vond en vind die druppels heel mooi gefotografeerd.
Ik hoop nog meer van je te zien.

Groet en prettige dag verder,

Adri

Mirthe Duindam zei

Dag Adri,

Nee hoor, zo dramatisch heb ik het niet bedoeld. Ik hoopte dat het voorlopig de laatste druppels zouden zijn en nu eindelijk de zon weer eens zou gaan schijnen. En ja hoor, vandaag is het zover. Nu nog wat warmer...
Ik vind het veel te leuk om druppels te fotograferen. Fijn dat jij er ook van kan genieten. Nu eerst maar eens een tijdje lekker zomers weer. Daar zijn we helemaal aan toe.

Groet,
Mirthe

Dré zei

Nou, Mirthe, Ik vind dit ook wel een hele mooie, die druppels op dat roze bedje. Maar de zomer laat vandaag een grote lach zien en dat is zeer aangenaam.

Mirthe Duindam zei

Ja Dré, het is toch heerlijk dat de zon nu schijnt. Dan maar even geen mooie druppels...