zondag 11 april 2010

365 treden



2 opmerkingen:

Hen zei

ouwe torens beklimmen is altijd leuk, kost wat moeite maar onderweg kun je de knapheid bewonderen van de bouwers destijds en uiteindelijk wordt je na het beklimmen van de steeds nauwer wordende wenteltrap beloond met het uitzicht!

groetjes,
Hen

Mirthe Duindam zei

Ja, het was een reuzeklim, met twee tussenstops en dat was maar goed ook... pffff... Onderweg kom je dan de klokken en het raderuurwerk tegen. Mooi om te zien. En uiteindelijk natuurlijk het geweldige uitzicht en een enorme hoogte! Het hekje was niet zo hoog en door de wenteltrap duizelde het me eerst een beetje, maar het wende.
Voor het stadhuis stond de trouwauto van een vriendin van mijn collega. (die heb ik voor de klim even ontmoet, voor ze het stadhuis in gingen) Ik heb de foto's, die ik vanuit de hoogte heb gemaakt aan haar toegestuurd. Dan vond ze erg leuk. Weer een heel ander zicht.

Groetjes,
Mirthe