dinsdag 10 november 2009

...van de roos en de bottel...


4 opmerkingen:

Gerrit Stel zei

Wat creatief om roos en bottel in een plaat samen te vatten. Prachtig de echt rode kleur van de bottels met die rose/wit van de roos. Nu moet ik uit kijken, ik ben niet zo'n ster in het benoemen van kleuren, maar goed ik gok het er maar op.

Unknown zei

Ik vind de foto van de enkele rozebottel heel mooi (favoriet!)
Maar eigenlijk vind ik deze nog mooier! Ze houden van elkaar, verliefd stelletje of zoiets.
Misschien wil je deze ook nog plaatsen? En "Vieuw On Black" zou ook heel mooi zijn.
Groeten Henk.

Mirthe Duindam zei

Hallo Henk,

Leuk je hier te 'zien'.
Je bedoelt plaatsen op Flickr.com...
Nou, voor deze ene keer dan...

Groet,
Mirthe

dré zei

Wat een mooie glanzende bottels. Met die roze roos op de achtergrond. erg fraai.