zaterdag 11 april 2009

Stille Zaterdag

6 opmerkingen:

Adri zei

Dank je wel Mirthe.

Ik volg je blog iedere dag.
We hebben elkaar nooit ontmoet, maar op de één of andere manier heb ik het idee dat ik je door je foto's een beetje leer kennen.

Ik wens je goede paasdagen toe!

Mirthe Duindam zei

Dank je wel Adri.
Wonderlijk en mooi hoe zo'n blog kan werken. Dat is wederzijds.

Voor jou ook goede Paasdagen!

Hartelijke groet, Mirthe

Anoniem zei

Dag Mirthe,
de stilte loopt over de zonnebaan rechtsreeks naar mijn hart. Het komt naar je toe, maar het nodigt ook uit om er over te gaan en te kijken wat achter de einder is. Een goede pasen. Astrid

Mirthe Duindam zei

Dank je wel Astrid. Dat heb je mooi gezegd.

Jij ook een goede Pasen toegewenst.
Hartelijke groet, Mirthe

Anoniem zei

dear Mirthe,
thank you for these wonderful pictures and
"Frohe Ostern!"

Mirthe Duindam zei

Thank you Foersterliesel!
Frohe Ostern!
Mirthe